18 de març 2006

Samarretes (vol.2)

Bueno, encara tinc més webs, no vos penseu que no.... Per cert!!! El mussol que he afegit a baix a la dreta diu que faig açò perquè vull, no per pasta! Si teniu un blog, afegiu-vos-el!


Esta web és americana i moooolt grave!!! Val la pena que la mireu a poc anglés que sapigueu... si vos atreviu a portar estes samarretes vos garantitzo que sereu originals!!! Té coses com "virgin Mary was only a virgin if you don't count anal" i altres coses políticament incorrectes o de mal gust com aquesta. Dubto que les compreu, però val la pena que li pegueu una mirada, sobretot a la secció Worse than hell, on estan les més graves!


M'encanten. I, si algú de vosaltres es vol resistir a una samarreta de Salvados por la campana o d'Alf, allà ell. Jo no puc. Mireu-les ací.


I esta és l'última... té samarretes originals, i a més és espanyola i té xorrades en castellà, que sempre les entén més gent que les angleses, no?? Bueno, de moment ja aneu bé de webs!!

1 Comentaris:

Anonymous Anònim va dir...

Hola,

Com veig que us agraden les samarretes, he pensat que potser us agradin les de la meva botiga

www.t-shirts-nccbcn.com

Son dissenys originals meus i n'he fet també en català.

Núria

24 de març, 2006 18:56  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home