12 de maig 2006

Prejudicis

Crec que va sent hora de que els heteros ens mullem una miqueta, no? Francament, pensava que a estes altures la gent ja no tenia prejudicis sobre els gays, però ahir, a la meua cerimònia de graduació, Enric me va contar algunes històries que... francament... diuen molt sobre la gent. I no necessàriament gent sense estudis, no vos penseu. Del seu blog he tret esta conversa:

- Oye, yo creo que entre Cristina y tú ha habido algo... porque la forma en la que ella habla de ti... no es normal. Va, ¿fuisteis novios?
- No, ya te aseguro yo que no.
- Pero, ¿por qué?
- Porque es completamente imposible, de verdad...
- ¿Pero hubo algún mal rollo o algo? os enfadasteis y...
- Que no... que no pasó nada, que era imposible. Somos muy buenos amigos y ya está.
- Pues explícame porqué no pasó nada.
- Un día de estos te lo cuento... (yo estaba frente a un ordenador trabajando).
- Pues no me voy de aquí hasta que no me lo digas.
- (me giro y la miro). Porque soy gay.
- ¿Qué? ¿Tú?
- Sí, yo, claro...
- No me tomes el pelo... ¿en serio? Oye, que yo no tengo prejuicios ¿eh? que te respeto... (buenísimo xD) pero me ha extrañado que tú... no sé, me lo esperaba de cualquier otro menos de ti...
- Bueno, pregúntale a cualquiera que me conozca un poco y que te lo diga...
- No, si yo te creo... por cierto, ¿quieres que te presente a amigos gays que tengo? Es que seguro que les gustas...
- ¿A mí? Si yo ya estoy bien ennoviao, más feliz que nadie... desde hace más de un año y medio.
- Ah, ¿pero los gays tenéis relaciones estables? (!!!)
- [...] ¿¿Estás segura que no tienes prejuicios??
- Es que como mis amigos son tan promiscuos... joder Enric, ¡me estás dejando alucinada! Oye, no sé... ¿qué guay no?

Conversa real. Això, no tingueu prejudicis i llegiu el seu blog sobre les reaccions de la gent a la frase "Soy gay", anomenat 1001 reacciones. Molt interessant.

1 Comentaris:

Anonymous Anònim va dir...

Ei Xavi :)
Moltes gràcies per aquest petit homenatge al teu espai :)
La veritat és que me les he trobat de tots colors (tot i que tinc la sort de dir que no m'he trobat amb grans entrebancs). El fragment que has escollit és una petita mostra...
Suposo que el dia que no facin falta "estupideses mediàtiques" com "el dia del orgullo gay" (sin comentarios) es convertirà en algo normal... Mentrestant, continuaré intentant donar-me exemple a mí mateix sobre com he de conviure-hi en aquesta societat "domesticada".
Per cert, aprofito per donar-te la direcció del meu espai de msn on trobareu les meves fotos de la graduació! És: http://spaces.msn.com/enricsirvent Espero que us agradin!
Una abraçada molt gran i fins aviat :)

13 de maig, 2006 21:52  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home