19 d’agost 2005

M'encanten els signes d'admiració!


Ei, què tal tots??? Jo... nse, aci, en Castelló, estudiant... la veritat és que no tinc massa que contar, el món avança i jo estic tancat a casa envoltat d'apunts... però bueno...

Per cert, ja han fet dos reportatges nostres (de Clau i meus) a TVV!!! La veritat és que el segon no el vaig vore, però el primer (modèstia apart, jejeje) ens va quedar xulo... nose, la veritat és que és superdivertit, aixi que suposo que seguiré... a Jorge li pareix una bona cosa (literalment) i quan li ensenyo Premiere se posarà a editar suposo...

Si açò és un diari, suposo que hauria de parlar de la meua vida sentimental-sexual... però sabeu què passa?? 2 coses...
  1. No hi ha molt que dir
  2. No vull

Així que ah...se siente...

Entre els meus projectes immediats de futur estan:

  1. Estudiar i aprovar per a fer 4t
  2. Seguir en TVV
  3. Aprimar
  4. Celebrar el meu cumple, que falta un mes (és el 21, com no me feliciteu morireu)
  5. Ser moooolt més interessant
  6. Despedir-me de Clau
  7. Que Irene torne a casa per a poder reprendre la tirolina (una història molt llarga)
  8. Que Belle & Sebastian faça una gira i arribe a Espanya i vaja a vore'ls
  9. Afaitar un coco

Com podeu observar, la meua vida és variada i no inclou lligar... és que tampoc sóc molt optimista... La foto de hui és prou wallpaper, és la crosta d'un arbre que està al Regatxal (Vilafranca).

Au, porteu-vos bé!!